En lista för sommaren 2010

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jobbade på ett superbra jobb och tagit körtkort.

Vilka länder besökte du?
Denna sommar har jag inte besökt ett annat land, dock ska jag och Linnea åka till Grekland om 29 dagar.

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Ännu mer sol och bad samt roliga-/mysiga grillkvällar utomhus med vänner och pojkvännen. Kanske lite mer lediga kvällar (jobbade bara nätter denna sommar) men jag trivdes med mitt jobb.

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
7 juni - Började på två veckors intensivutbildning för körtkort och där jag träffade två nya underbara vänner, känn er hedrade Elin och Fiona.
24 juni - Tog körkortet.
28 juni - Började på ett superbra och trivsamt jobb över sommaren och förhoppningsvis fortsättning också.
16 juli - Åkte med familjen och pojkvännen till en camping i Hälsingland under fyra dagar vilket var hur härligt som helst och jag skulle gärna göra om det.

Största misstaget?
Inget speciellt jag kan komma på så här på rak arm.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Allergichock (av något men vet dock inte vad?), pollenallergi, laktoskänningar ett par gånger och skadat mig har jag säkert råkat gjort, jag kan vara rätt klantig ibland.

Bästa köpet?
Hittills är det nog min nya cykel.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bland annat kläder och annat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min underbara familj, min älskade pojkvän och mina fina vänner gör mig jämt glad och inte nog med det är jag så glad att jag har er allihopa ♥
Jag är även glad att dagarna till Greklandsresan med Linnea minskar.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
För tillfället kan jag inte komma på någon men visst finns det låtar som kommer påminna om sommaren 2010.

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det beror på vilka somrar man jämför med, dock tror jag att gladheten är på samma nivå som förra sommaren ungefär.

Vad önskar du att du gjort mer?
Grillkvällar, mer bad, hittat på mer saker som ger fina minnen, dock har inte sommaren varit dålig för det :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget jag vill dela med mig av.

Hur tillbringade du din midsommarafton?
I boulgonerskogen med min pojkvän, familj och mormor där vi firade midsommaren. På kvällen blev det lite festligheter med pojkvännen och vänner.

Blev du kär i sommar?
Kär har jag varit länge i min fina Daniel, men jag känner det att gud så jag älskar dig ♥

Hur många förhållanden?
Ett. Med världens finaste kille.

Favoritprogram?
Det är inget speicellt, de vanliga serierna jag kikar på isådanafall. På somrarna kikar jag inte så mycket på tv.

Bästa boken du läste i sommar?
Jag har varit lite dålig på att läsa i sommar, jag har börjat läsa Zebraflickan och det jag hunnit läsa tycker jag är bra och läsvärt.

Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell.

Något du önskade och fick?
Ett bra sommarjobb, mitt körkort och en fin sommar :) 

Något du önskade dig men inte fick?
Tillräckligt med sol och bad skulle jag nog svara då.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Jag låg på verandan och njöt av solen därefter cyklade jag hem till Tessan och kikade in hennes nya lägenhet och vi gick runt och kikade på stan efter det. Senare blev det en träff med Linnea då vi promenixade och dansade dansmatta samt bakade en rabarberpaj. På kvällen ägnade jag mig åt tvn och datorn, en lugn och avslappnad kväll med andra ord. Kika in inlägget här("http://josefinlindholm.blogg.se/2010/june/sommarlovdag.html#comment").

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Jo det finns det men jag tänker inte dela med mig utav det.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?
Somrigt, ofta klänningar och fina smycken.

Vad fick dig att må bra?
Min älskade pojkvän, min familj och vännerna.

Vem saknade du?
Lite olika, ibland vänner jag inte träffat på ett bra tag och ibland familjen där hemma som jag inte träffat allt för ofta denna sommar då jag bott hos killen min.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat två nya vänner, Elin och Fiona.

Sommarens besvikelse?
Ingenting speciellt känner jag just nu, kanske lite mer sol och värme vissa dagar.

Sommarens bästa?
Min kärlek Daniel och körkortet.

Sommarens snällaste?
Alla som jag känner :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0