Sommarlovdag

Tjenixen, igår på min härliga sommarlovsdag började jag med att ligga ute på verandan i solen, dock var det en del moln men solen kikade fram emellanåt. Jag cyklade sedan hem till Tessan och tittade hur hennes nya boende såg ut och vi åkte sedan tillsammanas till stan :) Jag sprang snabbt in på Soc för ett ärende och sedan kikade vi runt på stan och hade det trevligt :)







Efter stan var jag hem och åt middag med mamma och lillebror, pappa var ju på konsert i stockholm. Jag och Linnea tog sedan oss en promenad och därefter dansade vi dansmatta hemma hos mig och bakade en rabarberpaj och rabarberna plockade vi i trädgården min :) Trevlig kväll.




kvällen ägnade jag mig åt tv-/datorn och läste såklart bloggar, jag som varit borta i Skellefteå nu i några dagar hade väldigt många nya inlägg på Bloglovin, närmare 700 nya inlägg som bloggare har skrivit. Jisses alltså.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0