Små buffar från bebis?!

Inatt vaknade jag upp vid femtiden, igen. Som tur var jag så pass trött att jag somnade om nästan på direkten. Jag vaknade tvärt av min dröm. Som det varit sista veckan så har jag vaknat av intensiva, läskiga eller obehagliga drömmar om jag inte vaknat av att jag är kissnödig eller känner mig hungrig. 
 
Jag känner i kroppen att jag kommer längre in i graviditeten nu. På jobbet idag efter att jag varit i farten och satte mig ner för en vilostund kände jag små svaga buffar i magen. Det är självklart svårt att veta om det var tarmrörelser men som jag hoppas och tror var det min älskade vän där inne som gjorde små mini-buffar. Återkommer dessa buffar och blir starkare för varje vecka så vet jag att det är lilla vännen.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0