Första rörelsen

Att känna bebisen göra en rörelse är helt klart häftigt. Jag längtar så otroligt till om någon enstaka vecka då jag kan få känna första sparken. Det här med att känna rörelser när man är föstföderska är inte lätt att skilja på om det är tarmarna eller en bubblande mage. Visst har det bubblat till i magen någon enstaka gång senaste veckorna men troligtvis var det tarmarna.
 
Men för bara en stund sedan kände jag hur något fladdrade till nedanför naveln, nästan som en liten fisk som fladdrade. Jag trodde på en gång att jag kände en rörelse och blev helt rörd, efter lite googlesökning tror jag fortfarande på att det var en rörelse. Så mysigt, älskade lilla vännen 
 
Läs mer här om första fosterrörelserna.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0