Del 3: Årsresumé 2012

MARS
 
Jobb, pubrunda med svägerskan och en vän till henne, melodifestivalen, hemmakvällar, grillning på Eskön, långpromenad med Linnea, tog ännu ett framsteg och nervös var jag, vårpromenad till Daniels mormor, min tjugotvåårsdag, kontaktpersonsskapet, avstängt vatten på grund av trasig vattenledning, firades med gott fika och fina presenter, en liten kusin kom till världen, Big brother, stan med Ida och Linnea, fyra kärleksår med min Daniel, Rosmarin för att få ögonbrynen noppade, följde med pappa på deras afterwork, grattade farbror, tripp till Valbo med Daniel, Daniels fina systerdotter firade sin ettårsdag, vi köpte hemmabiosystem, fick veta att sommarvikariatet kommer hållas på samma ställe som sommaren innan och glad blev jag över det, njutit av vårvädret på balkongen, våffeldagenfirande hos mormor, shoppingrunda med pappa och lillebror, såg En gång i phuket på bio, kalas hos Daniels mormor, restaurangbesök med Daniel och familjen och släckte ner hela lägenheten när det var earth hour.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0