Del 7: Årsresumé 2011

JULI
Månaden började med att jobba en långhelg där jag vikarierade över sommaren där vi bland anat besökte Ockelbo marknaden för lite trevligheter. 
Några dagar därpå när jag var ledig följde jag och Daniel med svärmor och hennes man till Harnär för att titta på ett hus som var till salu som dom tingade.
 
Närämaste dagar bestod mestadels av jobb, träff med våra familjer, träffar med personen jag är kontaktperson till, kvällsbada i Hemlingby, mys med Daniel och en tur på Eckerölinjen med trevligt sällskap.
 
Efter en månad med gips på armen efter incidenten i Haparanda rök gispet den trettonde juli. Superhärlig känsla verkligen. 
Och eftersom det var julimånad arrangerades Sommarkväll inne i stan varje onsdag, en onsdag spenderde jag ett par timmar där med Linnea, Tessan och Kajsa med en middag på Java innan. Dagen därpå åkte jag med personen jag är kontaktperson till Gröna lund för en massa karusellåkning och vi hade så roligt.
 
Därefter blev det hem igen för att jobba en massa. Som tur var gillade jag både jobbet och mina arbetskollegor så det var toppen. 
 
Den tjugotredje skrev jag ett inlägg om att jag och Daniel hamnat etta på kölistan på en lägenhet hos Gavlegårdarna. Vi kikade på den och bestämde oss ganska snabbt att tacka ja på den och därmed skulle jag om tre månad flytta hemifrån och bli sambo med Daniel.
 
Kring slutet av månaden tillbringade jag, Daniel, familjen, Smulan och Silver några dagar på Ankarmons camping i Hälsingland - hur mysigt som helst. Vi firade Smulans födelsedag, umgicks, njöt av sommaren, träffade släkt och hittade på en massa trevligheter.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0