Valborgsfirande med världens bästa familj och pojkvän

Valborgsfirandet igår med Daniel hemma hos min familj var trevligt,- det blev tacos i uterummet och att bara umgås resten av kvällen. Kvällen avslutades med att se på majkasen och fyrverkerier i området där familjen bor. 

Det blev som en nostalgikänsla att se på majkasen där med alla andra som bor på samma gata, precis som vi gjort i alla år förutom de två senaste åren.
Jag är hur som helst nöjd över gårdagen 



Idag har jag hunnit med att jobba mellan sju till fyra - tiden gick fort och vädret har varit underbart härligt. För att vara mer exakt har graderna varit kring tjugo i solen. 
Efter jobbandet handlade jag lite med pappa inför den kommande helgen, men nu har jag varit hemma en stund och blir det resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0