Artonårsfirande och besök av Nadja under hela helgen

Fredag.
Dagen gick åt till att fira lillebror som fyllde arton år. Det blev firande med familjen, Daniel och andra gäster. Det var trevligt och väldigt roligt att se lillebror bli glad över presenterna han fick.
Senare på dagen kom bästa Nadja till oss för att vara kvar hela helgen och ha roligt några dagar innan hon måste åka hem till Haparanda igen efter två veckors semester i Stockholm. Vi cruisade runt i Gävle lite, pratade massa minnen hemma, tittade på bilder från Haparandaresorna, fikade hemma hos min familj och hade det allmänt trevligt hela kvällen.

Lördag.
Vi började dagen med att ta en sväng till Valbo köpcentrum för lite shopping. Väldigt trevligt var det förutom att det ösregnade. 
Sedan åkte vi hem till mina föräldrar där vi åt tillsammans med Daniel och hela familjen innan det kom mer gäster för att gratta lillebror. Mot kvällningen åkte vi hem till mig och Daniel där vi började göra oss iordning inför kvällens bravader. En danskväll på heartbreak väntades och vi hade det roligt. 

Söndag.
Idag vid elvatiden kom Nadjas mamma till Gävle från Stockholm för att hämta henne och sedan åka vidare hem till Haparanda. Det känns verkligen tråkigt att hon åker hem eftersom vi inte vet när vi ses nästa gång. Jag hoppas iallafall på att vi ses till sommaren. Jag, familjen och Daniel önskar dig välkommen tillbaka precis när du vill 
Det har varit en jättebra helg - faktiskt den bästa på länge. Ibland behöver vi alla ett ljus i tillvaron.


Pappa agerade fotograf när vi tog farväl tidigare idag, i hopp om att vi kommer ses åtminstone någongång inom de kommande månaderna.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0