Min första tatuering

Sedan jag skrev senast har vi bland annat haft myskväll på balkongen med vin, besökt köpcentrumet Rajalla, åkt runt i bilen med hög musik i Finland, festat, varit på finska krogen Umparii, träffat massa vänner, utforskat ställen utanför Haparanda, varit till Stenåldersbyn långt ut i skogen, tittat i affärer i Finland och det bästa vi gjort hittills var igår då jag och Nadja tatuerade oss. 

Jag är jättenöjd med den och tänkte lägga in en bild här en annan dag. En handledstatuering som jag länge velat ha. Att tatuera sig där gjorde ont,- det kändes som att en blyertspenna drogs igenom huden. När den var klar kände jag hur glad och stolt jag var över mig själv med tanke på min nålrädsla och att det gjorde så ont.
Direkt efter att den var klar kunde jag med garanti säga att jag redan börjat planera min nästa tatuering.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0