Måndag och en ny vecka

Kvällen avrundas med Big brother som precis tog slut. Idag startade jag den nya veckan med ena kontaktpersonsuppdraget i ett par timmar innan jag cyklade hemåt igen. 

Då mötte jag Ida för en promenad som ledde oss ut på piren i Fliskär. Väldigt blåsigt var det men jag trivs i sådan miljö. Båtar, lugnet, vågorna, stugan, fåglarnas kvitter och att vara ute i naturen som jag anser vara avslappande. I sommar hoppas jag på att få mer tid att åka till stugan än att det bara ska vara jobb för det är så mysigt där.



Efter den härliga promenaden spelade vi Wii fit hemma hos mig innan den blev ytterligare en promenad fast denna gång hem till mina föräldrar för att hämta bilen inför imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0