Kvällsinlägg från bussen

Hittils går bussresan bra trots att jag har svårt att sitta still, sova och att inte prata på så här många timmar. 
Jag har bland annat hunnit med att facebook:at, smsat, pratat i telefon, spelat spel i mobilen, sträckt på benen under rasten vid tönnebro, nästan sett två avsnitt av en serie, pratat med en gubbe som sitter bakom mig och bara tittat runt i min datorn. 

Snart blir det en kort rast,- det ska bli skönt att sträcka på benen, ta en nypa luft eftersom luften här inne är lite mer kvavt och efter det tänkte jag försöka sova en blund. Hur sovandet blir inatt ska bli spännande att se med tanke på att jag har svårt att sova när jag åker buss, bil eller i annat färdssätt.

Godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0