Grillmiddag som överraskning

Dagen har bjudit på väldigt fint väder. Sol, värme och en längtan till sommaren. På eftermiddagen cyklade jag, Daniel och Silver hem till min familj där vi grillade medan katterna fick springa av sig på baksidan. Vi överraskade min familj med middag när dem kom hem och uppskattat var det också för den delen.



Efter middagen gick vi över till grannen för att fira en familjevän på födelsedagen. Det blev fika, massa prat och skratt till gamla inspelade filmer från år 1992 då vi alla var med. Det blev mycket skratt och var så roligt att se. 

Nu är vi hemma igen och vädret är fortfarande super. Tänk så härligt att sitta på balkongen en sådan härlig vårkväll. Nu hoppas jag på att det fortsätter så här för det vore underbart.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0