Grattis lillebror - arton år



Grattis till världens bästa lillebror på hans artonårsdag.
Tänk att vi stått vid varandras sidor i arton år - tiden har gått så fort, men ändå har vi hunnit göra så mycket tillsammans. Den dagen då du föddes och jag skulle få träffa dig för första gången var jag nybliven fyraåring, när jag frågade efter min lillasyster sa mamma att jag fått en lillebror och på en gång blev jag en trotsig fyraåring som gick tillbaka till lekhörnan. Jag kan säga att jag är otroligt tacksam att det var just du som kom till världen då, jag är glad att jag har dig och stolt att få vara din storasyster.
Vi ska se till att du får en fin födelsedag som du är värd och jag hoppas att du ikväll inte tar det lugnt och bara har det roligt. 

Jag älskar dig otroligt mycket och ännu ett grattis till världens bästa artonåring 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0