Gårdagens fredag

Gårdagens fredag var en trevlig dag bortsett från allt regnande nästan hela dagen. Jag hade tänkt ta en cykeltur till stan för att möta Ida en sväng, dock tillät inte vädret det idag heller så det fick bli bussen. Vi hann med en promenad runt om vid stan innan jag skulle på möte vid ettiden.

Efter mötet blev det en träff med personen jag är kontaktperson till vilket var trevligt. Efter vår träff åkte jag hem och joggade en vända när vädret tillät regnuppehåll.
Sedan kom Ida hem till mig och vi gick till affären för att köpa gotta till kvällen. Först blev det en film för oss, sedan en promenad, massa skratt och avslutade med Big brother på tv. En trevlig kväll med andra ord.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0