Gårdagen

Igår blev det några timmar på stan. Först en shopping med Ida där jag fick med mig hem ett par svarta shorts till sommaren, ett vitt linne med blå-/lila ränder och en svart härlig kofta. Efter shoppingen köpte vi en lätt lunch på waynes medan vi satt och pratade en massa.

När Ida åkte hem till sin hund som behövde komma ut på promenad så fortsatte jag gå runt en stund på stan och även hälsade på tessan på hennes jobb innan det var dags för möte och sedan en träff med ena personen jag är kontaktperson till. 

Kvällen avslutades roligt med Ida, det är en för lång historia för att skrivas ned här. Dock jag kan säga att det finns knäppt folk överallt, tur att du slipper dem nu Ida! :')

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0