Lista

Namn: Josefin.

Ålder: Tjugotvå nyfyllda år.

Ursprung: Sverige.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Shopping och premiärmys på balkongen med varma mackor-/varm oboy med min fina.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov men vaknade inte långt därefter.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag facebook:ade efter att ha kommit hem ganska precis.

Det sista du sa högt: "Ja, gör så du, hejdå" i telefonen med Nadja i andra änden.

Det senaste någon sa till dig: "Jag ringder dig om en stund, hejdå" i telefonen med Nadja som i föregående svar.

Vad har du druckit idag: Färskpressad apelsinjuice och vatten.

Vad var det senaste du åt: Middag.

Vad var det senaste du köpte: Behövande basickläder, örhängen och hårvårdsprodukt.

Vad är det för färg på din ytterdörr: I en mörk träfärg.

Vad är det för väder hos dig nu: Lite kyligt - men ändå finare väder än tidigare idag då det var regn.

Godaste glassmaken: Det finns ingen favorit för mig, dock gillas vanilj med blandning av choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Sover du tungt: Ibland och ibland inte. Det beror på hur dagssituationen varit.

Drömmer du mardrömmar: Det var ett bra tag sedan det hände.

Trivs du med ditt jobb: Jag trivs fint med jobbet jag vikarierar för.

Favoritklädsel: Det beror på vad jag ska göra - på hemmadagar används gärna mjukiskläder, på fest gillas klänning eller kjol med ett snyggt linne till och slutligen till vardags används mer jeans med en topp och snygga smycken.

Vad ser du om du tittar till höger: Sidobord till soffan, golvlampa, vitrinskåp och min stora fina ljuslykta med doftljus i.

Vad gör dig glad just nu: Att jag har en sådan fin familj, pojkvän och vänner som jag älskar.

Vad ska du göra härnäst: Hänga upp de nya kläderna i klädkammaren, läsa bloggar via bloglovin och tillsist se dagens avsnitt av Big brother.

 

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: På ett bra humör - jag har trots allt shoppat tidigare.

Hur många kuddar sover du med: Två stycken.

Morgon eller nattmänniska: Egentligen kan jag inte påstå att jag är någon utav de. Jag är mer en dags- och kvällsmänniska.

Vad är viktigast för dig: Att se mina nära må bra, vara lycklig och alltid finnas kring dem med den kärleken jag känner till dem.

Är du kittlig: Ja.

Snarkar du: Nej, jag kan istället andas tungt ibland. Efter att ha opererat halsmandlar och polyper som liten snarkar jag inte längre.

Stjärntecken: Fisk.

Stökigt eller välstädat: Välstädat - det är inte alltid vi har välstädat här hemma, men jag trivs som bäst när det är rent och fint.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0