Marsmånad

I mars tvåtusentio inledde jag månaden med att påbörja praktiken på ett särsilt boende för äldre personer med psykisk funktionsnedsättning. Det var på den tiden då jag studerade Psykiatrisk omvårdnad och därmed varför jag hade praktik. 

I mars tvåtusenelva inledde jag månaden med att umgås med min fina pojkvän/familj och samtidigt packa inför Norrlandresan jag skulle på för att utföra en praktik och umgås med mina vänner i Haparanda.

Nu är vi i mars tvåtusentolv och jag inleder den här månaden med att snart åka iväg till jobbet för ett kort arbetspass som jag ser fram emot. Vad jag ska göra efteråt vet jag inte, men det ska säkert hittas på något trevligt. 




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0