Gäster och födelsedagsfika

Idag har det varit full fart med gäster och fika här hemma, mycket trevligt har det varit. Förmiddagen började med en promenad hem till mina föräldrar för att gå tillsammans med dem till grannen för att gratta henne vilket som vanligt var lika trevligt.
Därefter fick jag skjuts hem för att börja göra iordning med fika tills mina gäster skulle komma för att gratta mig, födelsedagsfika tillsammans och se lägenheten för dem som inte hunnit se den ännu. Det blev pappa, faster med hennes familj, farbror och Daniels familj som kom på besök och det har varit så roligt att ha haft allesammans här. Inte nog med det fick jag fina presenter som jag är så tacksam över.

Nu ligger jag i soffan med mina nya dator i väntan på att Melodifestivalen ska börja och därmed börjar även våran myskväll här hemma. Men innan det tänkte jag påbörja överföringen av bilder, filmer och musik från min gamla dator till den nya.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0