Sommarshopping

I tordags blev det en dag med en massa vila eftersom jag hade så ont i magen. I gårdagen fortsatte magvärken men jag kunde åtminstone ta mig utanför dörren och det blev en sväng till stan för uppgradera sommargarderoben.

Med mig hem fick jag ett par mintgröna shorts, ett par blåa shorts, ett par slitna jeansshorts med vita broderade detaljer, en kofta som passar alla årstider och till sist ett par skor som passar utmärkt till sommarens fester. Jag är nöjd över inköpen men mer behöver inköpas eftersom jag tänkt rensa ur garderoben på sådant jag inte längre vill använda.

Kvällen igår avslutades hemma med Daniel framför Sverigematchen där dem ännu en gång förlorade. Nog för att jag knappt tittade på matchen utan mest smågluttade då och då medan jag satt framför datorn.



Det här inhandlades igår. Dock var koftan i svart.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0