Scream ett till fyra

Efter jobbandet idag mellan sju till fyra blev det en träff med ena kontaktpersonstjejen innan det blev hemgång. På vägen hem passade jag på att hämta ut ett par söta sommarskor och några bikinisar från H&M som kommit med posten. Och nöjd över inköpen är jag också.

Väl hemma blev det film med min kära, "scream fyra" såg vi som släpptes det här året. Vi började se "scream ett" för några dagar sedan och har nu sett klart alla fyra. Nu tänkte vi påbörja att se parodierna av dessa fyra filmer, alltså scary movie - ettan ska vi ska nu.
 
   

Screamfilmerna blev allt mer överdriven och sämre ju fler uppföljare vi såg, det är i princip alltid den första filmen som är bättre än uppföljarna. Fyran tyckte jag inte var särskillt bra utan den var för överdriven.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0