Midsommarafton

Förra året på midsommarafton jobbade jag på dagen, vilket resulterade i att min kväll var fri för trevligheter med mina nära - http://josefinlindholm.blogg.se/2011/june/midsommardagen.html#comment.

Det här året blev det ett kvällspass som började halv fyra på eftermiddagen och slutade halv tio ikväll. Vid halv tolv imorse blev jag och Daniel hämtade av familjen för att åka till boulognerskogen dit även mormor kom efter en stund också. Vi hade picknick, brände oss i solen, tittade på allt midsommarfirande och bara hade det mysigt tillsammans. Sedan blev det jobb därefter, det gick bra och blev en mysig afton trots allt.

För en stund sedan kom jag hem och nu blir det att sova på direkten. Imorgonbitti kliver jag upp med tuppen för att jobba ett långpass. 





Jag hoppas ni haft en fin midsommarafton och att den blir fortsatt trevlig för er som är ute på trevligheter.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0