Hemresa till Gävle

Gårdagseftermiddagen-/kvällen bjöd på bland annat ett besök till ABC i Finland för en fika, cruisa runt i bilen med hög musik, åka till Nikkala där vi tittade ut över havet och såg en säl simmandes vid kanten av stenbryggan. Sedan avslutade jag och Nadja senare på kvällen en tur till Finland där vi var till en pub-/uteservering vilket var både mysigt och roligt. När vi kom hem till Nadja hade vi hur roligt som helst och spelade in en massa filmer när vi flummar. Vi har minsann alltid lika roligt.

Idag har jag och Nadja bara varit hela dagen, vi har sagt hejdå till vänner, fått besök av Frida, promenerat, köpt godis på Candy world som förövrigt lär vara den största godisbutiken i landet, pratat en massa om roliga saker som vi gjort, blivit bjuden på mat hos hennes föräldrar och legat i solstolarna på deras terass en stund. Det fina vädret anländer då när jag åker hem.

Vid tjugo i sex ikväll vinkade bästa Nadja, Frida och Nadjas pojkvän av mig vid busstationen för en hemresa till Gävle som tar enda till tio över sex imorgonbitti. Hur som helst har mina två veckor här varit roliga, händelserika och bjudit på en väldans massa skratt. Tack för dessa två veckor och snart måste vi ses igen bästa Nadja 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0