Trevlig gårdag

Igår på dagen åkte jag med pappa till Valbo för att leta och provsitta soffor eftersom mamma och pappa ska köpa en ny nu när det rustas för fullt hemma hos dem. 
Därefter åt jag pannkaka hemma hos de innan jag skjutsade lillebror till jobbet. Sedan åkte jag och Daniel till svägerskan en stund. 
Medan Danne gick till en vän åkte jag och svägerskan till deras pappa för att vattna blommor eftersom de är bortresta. På hemvägen därifrån stannade vi och köpte oss en glass för igår var det riktig värme ute. 

Vi åkte hem till svägerskan igen där vi nattade lilla Tindra och sedan åkte jag, svägerskan och Daniel till stan på sommarkväll för att titta på artisterna som var där och sjöng - trevligt var det. Vi avslutade sedan vår kväll med lite kortspel hemma hos svägerskan innan vi åkte hem. 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0