Ny mobil

Igår vid tolvtiden åkte jag, Daniel och familjen till Ikea där vi åt lunch och sedan kikade efter hallmöbler som mina föräldrar ska ha efter rusten.
Efteråt åkte vi till Elgiganten där jag äntligen köpte en ny mobil, det var på tiden med tanke på att skärmen har varit trasig ett bra tag nu. En Iphone 4s i vit färg blev det. Än kan jag inte uttala mig om mobilen för jag har inte fått igång aktiveringen av sim-kortet så innan dess kan man inte nå mig på mobilen. 
 
Eftermiddagen gick åt till att jobba, det korta passet mellan fyra och halv tio. När jag jobbat klart var pappa snäll och hämtade mig på jobbet och vi åkte hem till de för att hjälpa de att sälja vardagsrumsmöblerna till två personer som var sugen på att köpa det mesta i vardagsrummet.Så tills de fått hem en ny soffa får de sitta på solstolarna framför tvn, säkerligen minst en vecka till iallafall. 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0