Fruktansvärd värk

Igårkväll var det omöjligt att somna fastän jag var trött och det berodde på att jag hade en rejäl värk i axeln/skuldran/nacken på högra sidan. Det värkte så pass mycket att jag inte ens kunde ta mig ned i sängen, det var omöjligt att ligga ned. Efter en liten stund började jag bli yr och känna illamående också så min sena fredagskväll var inte trevlig. Efter många om och men, med värktablett osv somnade jag trots det onda.

Därför vaknade jag tidigt idag, men det kanske är bra att jag vaknar i tid så har vi hela dagen framför oss.
Jag skrev igårmorse att det värkte där vid axeln och nacken, men det var ingenting gemfört med hur det var sent på kvällen. Varför det har blivit så här har jag inte en blekaste aning om. Jag tänkte nu ta ett varmt bad och se hur det känns efter det.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0