Första sommardoppet

Igår var en fullspäckad dag. På förmiddagen åkte jag, Daniel, pappa och lillebror till Rullsands camping för att spendera några mysiga timmar där i sommarvädret. Ett första och väldigt sena sommardopp utomhus blev det för mig och Daniel. Det var så underbart att gå på stranden med all den varma sanden mellan tårna,- då känns det verkligen som sommar.
 
Därefter spelade jag, Daniel och lillebror minigolf där dem har satt dit helt nya minigolfbanor som var lite speciella, men ändå roliga. Efter det blev det korvgrillning och att bara umgås tillsammans med två familjevänner och två av deras vänner på campingen där dem bor i husvagn. Det var mysiga timmar vi hade tillsammans i sommarvädret på en av mina lediga dagar.
 
Pappa agerade fotograf på stranden där han satt i solen medan vi badade, dem två som syns närmast på bilden är jag och Daniel.
 
Efter att vi lämnat Rullsand åkte vi förbi svärmor en stund för att hälsa på innan jag och Daniel åkte till svägerskan för att hjälpa till att bära in dem sista sakerna i flytten till nya lägenheten. Sedan blev vi kvar där i flera timmar för nästan hela Daniels familj var där. Kvällen slutade med att jag, Daniel och svägerskan åkte runt kring stan och tittade lite innan vi köpte med oss mat och satte oss på Gävle strand för att äta där - trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0