Det gångna året tvåtusenelva

Du under 2011:
Har du skrattat? Ja självklart, det har funnits många roliga stunder
Har du sovit i tält? Nej
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Liseberg? Nej
Har du varit på Kneipbyn? Nej
Har du varit utomlands? Endast i Finland några gånger
Har du varit i en annan stad? Ja, i några styckna
Har du bott hemma? Ja, men flyttade hemifrån i oktober

Dina vänner under 2011.. 
Har en vän dött?
Nej, som tur är
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Ja
Har du sovit över hos en vän? Ja
Har du varit kär i en vän? Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Ja och det med glädje

2011 har du:
Har du pussat någon? Ja, Daniel har fått många pussar
Har du varit tillsammans med någon? Ja
Har du varit kär i någon? Ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? Ja, med mina sambo/fästman
Gråtit under 2011? Ja
Skrattat under 2011? Ja
Har du varit kär? Ja, i min fina Daniel
Har du kysst någon? Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du gråtit? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Ja
Grät du senast? Jag vet inte exakt, närmare en till två veckor sedan
Skrattade du senast? För ett stund sedan tillsammans med Daniel
Duschade du senast? Tidigare idag
Lyssnade du på musik senast? I eftermiddag
Hade du kul senast? Det är ofta, men nyår var både kul och mysigt med min familj och Daniel

Vem..
Kramade du senast? Daniel
Pratade du i telefon med senast? Nadja
Fick du sms av senast? Nadja
Hade du tråkigt senast? Idag, det har varit en rastlös och uttråkad dag
Tycker du om någon just nu? Ja, Daniel, min familj och alla mina vänner

Jag samlar på? Ingenting
Gröna eller röda äpplen? Jag tror det kvittar faktiskt, men för att välja blir det gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag håller oftast det för mig själv eller pratar med Daniel, dock ringer jag ofta Nadja också
Vilken tid gick du upp idag? Vid klockan halv tio ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Hej, det är Josefin/Jossa är hur jag oftast svarar
Vad ska du göra ikväll? Fortsätta se ur min Sex and the city-box
Vad ska du göra imorgon? Det är inte bestämt ännu
Var vill du bo när du blir stor? I en villa/radhus med Daniel och vår framtida familj
Vad vill du bli när du blir stor? Jobba inom det psykiatriska området
Är det okej att gråta? Ja
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus med Daniel, resa med mina närmaste, shoppa, lättare kunna hjälpa barn och ungdomar som har det tufft i livet och förhoppningsvis spara lite också
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? Öronen, naveln och i tungan
Har du tatuering? Nej, men vill väldigt gärna tatueras
Vill du gifta dig? Ja, ett drömbröllop med min fina
Vill du ha barn? Ja, verkligen
Solar du ofta? Det händer då och då
Är du bra på att laga mat? Jag är helt okej, det är roligt att prova på att laga nya maträtter
Gillar du att dansa? Ja
Hur vig är du? Inte världsavig
Vilken är din favoritglass? Jag har nog ingen speciell favorit, men det finns flera goda
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte, jag har inte lagt så mycket tid på att spekulera det där, men det kan vara möjligt
Är du morgon eller kvällsmänniska? Det lutar mer mot kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilka hårfärger har du haft? Min naturliga, brunt och blondt
Är du beroende av något? Ja
Senaste låten du hörde? Jag minns inte, men det var en låt som spelades på radion
Brukar du bädda sängen? Oftast
Har du kysst någon under den senaste månaden? Ja
Vad var det senaste du sa? Något i stil med att "jag tänkte se Sex and the city nu"
Saknar du någon nu? Ja

Kärlek:
Är du singel nu? Nej
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nja, inte vad jag direkt kan minnas
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej, det tror jag då inte
Har du varit på en blind-date? Nej
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
Saknar du någon av dina ex? Nej
Somnat gråtande pga kärleken? Nej, inte vad jag direkt kan minnas
Brukar du tänka på dina ex? Nej
Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? Ja, jag och Daniel har en låt vi hörde första gången vi träffades, vilket snart är fyra år sedan. Den låten kommer alltid finnas med oss
Har du nån bästa vän? Ja
Är du ofta med dina vänner? Periodvis, mer ibland och mindre ibland
Vad brukar ni hitta på? Mys, film, party och så vidare
Bästa minnet med nån vän? Haparanda/Skellefteå med Nadja är ganska svårt att slå
Säg namnen på några riktigt bra vänner? Nadja, Linnea, Tessan, Kajsa, Ida är några av dem som finns i mitt hjärta
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja
Vem vet mest om dig? Nadja

Den du sist:
Fick en puss av? Daniel
Låg med dig i samma säng? Daniel
Delade ett riktigt skratt med? Nadja, när vi tidigare idag pratade i telefon
Skrev till dig på msn? Det vet jag inte, är numera inte inne där
Du skrev till på msn? Samma svar som frågan innan
Du gick på stan med? Själv, i väntan på att personen jag är kontaktperson till skulle komma dit och vi skulle ta bussen till köpcentret i Valbo
Som ringde dig? Nadja
Du ringde? Nadja
Du höll i handen? Daniel
Sagt att den tycker om dig? Daniel

Övrigt:
Sovit i en annans säng? Ja, exempelvis när jag var på kursträff i Skellefteå sov jag på Skellefteå camping och när jag var på besök i Haparanda sov jag i Nadjas extrasäng
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej
Blivit tagen av polisen? Nej
Smugit ut ur ditt hus? Nej
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Nej
Struntat i skolan för att göra något roligare? Ja
Sovit i en säng med någon av motsatta könet? Ja, Daniel

Om dig:
Hur gammal är du? Tjugoett
Hur lång är du? En och sextiosju ungefär
Vart bor du? I Gävle
Är du nöjd med ditt rum? Jag är nöjd med min och Daniels lägenhet
Vilken är din riktiga hårfärg? Sandré
Har du någon sjukdom? Nej
Är dina föräldrar skilda? Nej
Gillar du skolan? Till och från, men det var både intressant och roligt att studera på högskolan

Bästa:
Vännen? Nadja har varit en fin vän till mig i år och som jag kommit nära, hon har stöttat mig i ur och skur, och som jag självklart gjort med henne också
Kyssen? Alla kyssar med min fina
Datumet? 23/10,- två blev en, flyttade hemifrån och blev sambo med min fästman
Låten? Det har funnits många bra under året, kan inte ge en speciell favorit
Filmen? Det måste vara Twilight - Breaking dawn
Sporten? Jag går inte direkt på någon sport utan promenerar hellre, men fotboll är ju faktiskt roligt

Vad: 
Åt du senast?
Middag
Drack du senast? Vatten
Har du på fötterna? Strumpor
Lyssnar du på just nu? Ingenting
Gillar du mest hos dig själv? Positiv i med och motgångar

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0