Torsdagsmys

Under eftermiddagen tog jag en tripp med pappa och Daniel till Ica maxi där vi tillsammans gick runt och handlade,- att det alltid ska bli mer varor med oss hem än vad som står på inköpslistan. Hur som helst så var det trevligt att gå runt där tillsammans en stund vi tre och därefter blev vi hemskjutsade av pappa. 

Kvällen har varit jättemysig då jag började kvällen med att färga håret, tog mig ett varmt bad med badsalt med doft av bland annat vanilj, peeling, brun utan sol och bara tog hand om mig själv en stund - avslappnande och uppfräschande. Därpå blev det soffhäng för mig och älskling framför tvn då vi såg några av de nyaste avsnitten av Two and a half men.
Det är alltid så mysigt att vara med min finaste 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0