Olycksdag - fredagen den trettonde

Bara för att det är fredagen den trettonde ska jag råka ut för en massa saker, en av alla saker som hänt idag var när jag tidigare tappade min plånbok vilket jag aldrig någonsin gjort eftersom jag alltid håller rätt på den och är noga att jag har den med mig. 
Jag letade som en dåre hemma, i bilen och åkte till affären för att fråga ifall jag glömde den där när jag handlade. Mitt sista hopp var att gå ut till parkeringen och med klumpen i magen gick jag dit för att leta,- lyckligtvis låg min plånbok där vid vägkanten så jag måste ha tappat den när jag plockade ut varorna från bilen. 

Nu hoppas jag på att inga fler incidenter kommer att hända idag och fortsätter denna trevliga afton med Ida.
Trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0