Korvgrillning och pulkaåkning

Nu är jag hemma efter att ha varit borta hela dagen - skönt att landa hemma och krypa ner i soffan.
Vid ettiden var jag på ett möte inne i stan, därpå ringa viktiga samtal innan jag åkte och hämtade pappa på jobbet, besökte affären med honom för att köpa grillkol och därefter åkte jag för att hämta upp personen jag är kontaktperson till. 
Kvällen för oss blev minsann trevlig, vi grillade tillsammans med pappa och lillebror på deras baksida innan vi begav oss till pulkabacken allihopa, förutom lillebror som skulle bort, för att åka nya madrassen pappa inhandlat och bob - roligt var det! 
Eftersom vi blev så pass snöig och blöt efter att ha åkt ett antal svängar i backen blev det hemgång för att byta om till varma och torra mjukiskläder. 
Sedan åkte jag med bilen hem till föräldrarna igen för att hämta vår katt som var där över kvällen för att busa med Smulan och fyllde i några viktiga papper som lär postas iväg imorgon. 

Hur som helst har jag nu myst ner mig i soffan med varm choklad och Sex and the city - hur mysigt som helst. 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0