Dygna och jobba

Gårdagskvällen med Ida bestod av en promenad, göra hemlagad middag, se film, umgås och hon skulle även sova över här. Efter att vi lagt oss tog det ett bra tag innan vi märkte att båda var pigga och inte kunde sova. Vi bestämde oss då för att helt enkelt dygna,- alltså att vara vaken natten lång.

Med ett antal filmer, skratt och smoothies tickade klockan på snabbt och det var  dags för mig att åka till jobbet eftersom jag skulle jobba på Vendela mellan klockan 10:00 till 21:30. Trots att jag inte sovit under natten gick det jättebra att jobba och jag må då säga att det var trevligt också. 

Väl hemma efter denna dags arbete, som jag förövrigt fick sluta lite tidigare från, är det nu dags för lite lördagsmys med soffhäng framför Sex and the city - ett bra avslut på denna lördag. 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0