Tjugotvå frågor

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej, det gör jag inte.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
Vad åt du senast?
Päron.
Har du fått någon komplimang idag?
Ja, ett par positiva och trevliga uttalanden.
Har du varit med i en rättegång?
Endast varit med i publiken.
Är du polare med grannarna?
Vi hejar på varandra. Ibland pratas jag vid med den personen mittemot. 
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Tidigare idag.
Har du haft en stalker?
Nej.
Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja, det gör jag.
Hur bra är din syn?
Så pass bra att jag inte behöver glasögon som när jag var yngre.
Var är dina syskon just nu?
Han är säkerligen hemma eller hos en vän.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Ingen jag kan komma ihåg så här på rak arm.
Vem ringde dig senast?
Daniels syster.
Vilken tid gick du upp imorse?
Kvart i sju med en klump av nervositet i magen.
Vad ska du göra i helgen?
Ännu har jag ingenting planerat, det är mycket möjligt att det blir en helg fylld av trevligheter, mys och hemmakvällar.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Det var från min pappa som bad mig att hämta honom eftersom jag lånat bilen under dagen.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det vet jag inte.
Vad finns i din bakficka?
På dessa mjukisbyxor finns inga bakfickor.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Myser med våran katt som alltid är gosig på morgonsidan.
Vad ska du göra efter det här?
Se en film med Daniel.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0