Snö

Nu är jag hemma efter att ha varit borta hela dagen. Först på ett möte-/intervju som jag var väldigt nervös över - men som alltid är jag nervösare än vad som behövs. 
Därefter en träff med personen jag är kontaktperson vilket var trevligt, som i vanlig ordning vill säga. Nu ska jag slappna av hela kvällen framför datorn med bland annat bloggläsning och några avsnitt av Stylisterna två. 

Vädret är ingenting att tala om idag, det har snöat jättemycket och varit kyligt - det blev en sen vinter det här året. Vintern har sina mysiga stunder också, men ibland när fingrarna känns som istappar och hela kroppen blir iskall längtar jag bara mer och mer till sommaren. Just idag har varit en sådan dag då jag önskar att sommaren vore här.

Kommentarer
Postat av: tessan

Vad var de för intervju då vännen? :)<3

2012-02-02 @ 21:42:41
URL: http://tessannw.blogg.se/
Postat av: Jossa

Sv; Det går inte att kommentera på din blogg, det har varit så ett bra tag nu så du måste fixa det :)

Det var i S-viken för ett vikariejobb inom det jag vill jobba med just för tillfället, dvs boenden och liknande. Det gick även att bli personlig assistent så vi får helt enkelt se hur det blir :)

2012-02-03 @ 10:41:33
URL: http://josefinlindholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0