Sista introduktionsdagen

Här har det inte kunnat uppdaterats speciellt mycket denna vecka. Först och främst låg jag sjuk hemma från slutet av helgen och några dagar inpå veckan, ännu är jag inte helt kry men förhoppningsvis snart så.

Igår blev det en introdag på nya stället som jag även hade intro på i torsdags och fredags förra veckan. Likaså idag så det var inte alltför längesedan jag kom hem därifrån och har redan hunnit krypa ner i soffan med mjukisbyxorna på - alldeles fryssen som jag varit hela dagen. 

Inte nog med att det idag var sista introdagen fick jag ett samtal på jobbet där jag blev erbjuden att arbeta fredag-, lördag- och söndagnatt vilket jag självklart tackade ja till. Jag tror det kan bli väldans trevligt med tanke på att jag ska jobba med en nästan jämnårig tjej.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0