Måndag

Måndagen är över nu igen och för den delen är det faktiskt alltid lika härligt. Idag har jag hunnit med bland annat att storstäda hemma, tvättstuga och ett besök av min snälla mormor eftersom hon skulle hjälpa oss att sy om gardinerna litegranna som var för långa i både vardagsrummet och sovrummet - nu är det jättefint. 

Nu är vi hemkomna efter att ha besök Daniels syskon en sväng, trevligt var det och det är alltid lika mysigt att träffa Daniels syskonbarn. Nu blir det lite serietittande i sängen innan det är dags att sova.
Imorgon väntas en stor dag för mig, en dag där jag tar mitt tredje steg och en dag jag längtat till så länge,- trots det stiger nervositeten varenda minut. 

Och för att inte glömma fick jag idag ett samtal tidigare idag från stället där jag var på möte i fredags,- mer om det imorgon. 


Bild från februari -11

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0