Klumpig händelse

Nu har jag myst ned mig i soffan med täcke och datorn för att slappna av i fyrtio minuter innan det är dags att åka till jobbet. Jag hoppas att natten går snabbt, är trevlig och att allting går bra - precis som natten som passerat.

Dock ska jag denna natt försöka vara mer försiktig och inte så klumpig av mig. Vad jag menar med det är att jag skulle diska en matform som är ungefär lika stor som en plåt fast med höga kanter. Matresterna från dagen satt fast i denna form och personalen hade innan lagt i ett starkt medel som skulle lösa upp matresterna lite.
När jag skrubbade bort resterna som satt fast i kanterna skvätte jag vatten och det här starka medlet rakt i mitt öga - klumpig som jag är. Det sved nå ofattbart mycket, tårarna rann, likaså mascaran och ögat blev helt rött.
Resten av natten hade jag ett rött öga som gjorde ont och fortfarande är jag känslig där. 

Hur som helst, idag efter att ha vaknat med några för få timmars sömn blev det en träff med ena personen som jag är kontaktperson till. Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med Silver en stund innan det är dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0