Kärlek ♥



Alla  ♥-dag.
Dagen i ära kommer bjudas på mys och kärlek med mina nära. Senare ska jag träffa min familj för alla hjärtans dag-fika innan kvällen ska spenderas med min fina.

Mina familj betyder oerhört mycket för mig - vi ställer upp för varandra, vi bryr oss om varandra, vi har roligt tillsammans, vi stöjder och hjälp åt, vi kommer alltid hålla ihop oavsett vad som än skulle hända och det vet vi allihopa i familjen. Jag kallar det kärlek, massvis med kärlek till min fina fina familj. 

Min pojkvän, som även är min fästman och sambo, älskar jag från djupet av mitt hjärta. Vi har idag hållt ihop i tre år och elva månader. Vår framtid kommer bli så fin, något jag längtar och ser fram emot väldigt mycket.
Du och jag föralltid älskade fina du.


Hoppas ni får en fin dag med massor av kärlek från era nära.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0