Introduktion på ett nytt ställe

Idag togs ännu ett steg i rätt riktning, jag gillar det. Verkligen. 


Igår blev det en tur till Sandviken för att lämna referenser och betyg eftersom jag sökte mig dit att få jobba. Efter någon enstaka timme får jag ett samtal att jag fått bra betyg från referenserna och att dem gärna vill att jag jobbar för dem.
Självklart tackade jag ja och blev erbjuden att börja med intron igår, redan samma dag som dem ringde, dock blev det endast fyra timmar på kvällen. 
Idag blev det intro mellan klockan sju och fyra, samt nästa vecka väntas mer introduktion. 

Det har på grund av det blivit glest med uppdateringar. Efter jobbandet åkte jag, Daniel och pappa till Ica maxi för att handla litegranna innan vi hämtade lillebror och åkte allihopa hem till oss för att bland annat borra i taket så vi kunde sätta upp nya kökslampan.

Nu väntas en fredagsmyskväll här hemma med min lilla familj,- jag, Daniel och våran Silver. Hoppas även ni får en mysig fredag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0