Magen växer

Jag känner att det är en hel del som förändras nu och att det är mycket på gång. Magen har börat kika fram litegrann och den lilla i magen växer allt mer hela tiden. 
 
Eftersom livmodern växer och flyttar sig uppåt nu så har midjemåttet ökat vilket har börjat kännas av senaste veckan. Inte nog med midjemåttet så känner jag som en växtvärk/mensvärk i magen eftersom det är så mycket på gång där inne.
Efter jobbandet idag när jag skulle byta om från jobbarbyxor till mina egna så kunde jag inte knäppa de, nog för att jag var lite svullen då men nu har det kommit till den punkten då jag inte längre kan knäppa byxorna. Tills dess att jag inhandlat mammabyxor blir det leggings, mjukisbyxor och uppknäppta byxor med en snodd för att hålla de på plats.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan w

Nu får du ta och knäppa lite kort på maggen så man hänger med eftersom vi inte ses så mycket ju :) love you <3

2012-12-20 @ 23:18:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0