Julafton och juldagen

Julaftonen var en fin dag. Dagen började med en julfrukost tillsammans med min familj hemma hos de. Därefter åkte jag med julklappar tillsammans med Daniel till hans syster där han familj var. Vi pratade, önskade varandra en god jul, busade med barnen och julklappsöppning.
Efter det åkte jag till mormor där min familj och morbror var, vi åt julmat och såg på kalle anka innan julklappsöppningen.
Vi fick så otroligt mycket och fina julklappar som uppskattas varenda en. Sedan fortsatte kvällen med att bara ha det mysigt i varandras sällskap, äta julgodis, ge våra katter julklappar och innan karl-bertil hämtade jag Daniel som var med oss resten av kvällen. 
Vi avslutade en bra julafton i björsjökyrkan på julnattsmässa som blivit en tradition innan vi alla gick hem för att sova.

Juldagen igår tillbringades med familjen och Daniel i Hälsingland hos släkten där vi umgicks, åt julgröt med tillbehör och de flesta badade i deras badtunna utomhus. För mig blev det inget badande där eftersom jag inte får på grund av graviditeten, men det gör ingenting för det såg så kallt ut. Vi blev kvar hela dagen och när vi väl kom hem på kvällen la jag och Daniel oss på soffan framför en film med lite julgodis. 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0