Del 8: Årsresumé 2011

Eftersom jag glömt att skriva årsresumén från förra året och att det nu är dags att påbörja en ny för det här året kommer det i korta drag vad som hände från augusti till december då det är de jag missat att skriva.
 
AUGUSTI
 
Handla till den den nya blivande lägenheten, Berkingebadet, jobb, Furuviksbesök över en hel dag/kväll, piercade tungan, sov sista natten i mitt rum hos föräldrarna och plockade ner rummet i kartonger, Sommaryran i Steneberg, Daniels syster gifte sig, kontaktpersonsskapet, festligheter och kräftmiddag.
 
SEPTEMBER
 
Jobb, kryssning med jobbet, allergichock, shopping med pappa, Daniel fyllde år, besök till akuten på grund av hemska utslag, klåda och uppsvullnad över hela mig, varit tillsammans med Daniel i tre och ett halvt år, kontaktpersonsskapet, köpte diskmaskin till lägenheten, myskvällar, tog mer hål i öronen, tripp till stan med Tessan och hundvakt till Linneas hund Hampus.
 
OKTOBER
 
Förkylning, stan med Linnea, Ikea med svärmor, kontaktpersonsskapet, första snön kom, party, hjälpte svärmor att flytta, fick Daniels gamal lägenhet bestiktad, kalas hos Daniels brorson, matbit på Ikea med familjen, packa och rensa massa saker, blev sambo och flyttade hemifrån den tjugotredje, packa upp, göra iordning och skruva de närmaste dagarna, Idolkväll med Linnea, 
 
NOVEMBER 
 
Träffade Nadja och Frida i Stockholm, tacokväll, Ikeabesök, kontaktpersonsskapet, shopping, pappa fyllde år, luncha med Tessan på stan, mös med Tindra som var så liten då, adressändring, besök av familjen hemma hos oss, farsdag, jobb, köpte de första julklapparna, stan med Linnea, långpromenad med Linnea, fikaträff med Fiona och Elin, bjöd våra familjer på inflytningsfika, biomys och middag med Daniel, hejade på Linnea på lucian, Twilightkväll hemma hos mig med Linnea och Ida, stanrunda med Ida, nya tapeter i två rum och installerad driskmaskin, hårklipping, första avdent, julpynta, köpte sex st nya köksstolar och såg Twilight - breaking dawn del ett med Ida på bio.
 
DECEMBER
 
Ordnade ännu mer i lägenheten, träff med Ida, umgicks med svägerskan och hennes dotter, bersökte mormor, valbovisit, andra advent, jobb, sola, klädde julgranen, idolfinal på tv, letade mer julklappar, julmarknad med min familj, såg luciatåget med Tessan i heliga trefaldighet där Linnea var tärna, fjärde advent, luncha på stan med Tessan och Kajsa, jag och Daniel gjorde våran första julskinka, pepparkaksbak hos familjen, en fin julafton med mina nära, julnattsmässa i björsjökyrkan, mellandagsrean, jag, Daniel, familjen och släkt gick på bio, tjejdag/kväll med Ida och Linnea, farfar fyllde år, besökte Hälsingland med familjen och avslutade med en supermysig nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0