Lista

Idag är det... onsdag och mitten av veckan.
Idag tycker jag om... att avsluta den jäktiga dagen med soffhäng och big brother.
Idag har jag... uträttat ärenden, träffat Ida. träffat ena personen jag är kontaktperson till och grillat hemma hos mina föräldrar.
Idag borde jag... ha uträttat ärenden, vilket jag också gjort.
Idag tycker jag... att dagen har varit trevlig.

Förra veckan med ett ord... trevlig.
Veckans bästa... var kalaset hos svärmor på hennes födelsedag.
Veckans värsta... var när jag tappade mobilen på stengolv och skärmen fick en stor spricka.
Dagens värsta känsla... har varit stressen.
Dagens bästa händelse... var när solen tittade fram under dagen.
Dagens hiss... för den goda nyheten jag fick höra om min svägerska.
Dagens diss... till den långa kön hos amf.

Idag är jag nöjd med... min insats gällande kontaktpersonsskapet.
Idag är jag missnöjd med... ingenting speciellt.
Idag saknar jag... min fina vän som bor på andra sidan av landet.
Idag avskyr jag... att drömmen känns så långt borta.
Idag älskar jag... min familj - precis som varenda dag, ni är guld för mig.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0