Fika och shopping med Linnea

Min lördag har varit ytterst trevlig då jag besökt Valbo köpcentrum med Linnea för en fika och shopping.
För min del köptes ett svart linne med djup ringning i ryggen, två färgglada bh:ar, ett stelt halsband, en klänning med djup ringning i ryggen, smink, hårdonut och inredning till lägenheten. 




En del av shoppingen syns på den här bilden och jag måste säga att jag är nöjd med dagens shopping som var både till mig själv och till lägenheten. Det är alltid lika underbart att unna sig saker när det verkligen behövs.
Den svarta klänningen gör sig väldigt orättvis på bild - ringingen i ryggen är djup och tyget är mer genomskinligt, den kommer hur som helst bli toppen när graderna bli allt varmare.

Kommentarer
Postat av: tessan

Vart köpte du linnet med urrigningen och va kosta den? ASSNYGG, vill med ha!

2012-04-15 @ 16:41:58
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0