Shopping till balkongen

Nu är jag hemma återigen efter att ha varit ute i svängarna några timmar med Daniel.
Vi tog oss en tur till Valbo köpcentrum för att kika runt i affärerna och med oss hem fick vi bland annat en vårjacka till Daniel och lite inredning till balkongen som jag ordnade när vi kom hem.

Det blev två blomlådor som skiftar i vitt-/grått, matchande ljuslykta som fick stå på golvet i ett hörn, ett sött hjärta i samma färg som det andra som fick sin plats på bordet bredvid en liten lykta som jag köpt tidigare och en blomma som också fick sin plats på bordet.
Hur som helst planterade jag blommorna i blomlådorna och ordnade lite fint med uteinredning. Det är småsaker som fattas till balkongen men det får ordas en annan gång - bland annat tänkte vi köpa golv som vi kan lägga dit som kommer göra det både snyggare och varmare att gå på än vad det är nu.



Efter lillshoppingen blev det ett besök hos Daniels syster med familj en stund för att mysa med hennes dotter, vår söta lilla sockertopp.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0