Shopping och trädgårdssysslor

Dagen i ära har spenderats nästan hela dagen utomhus med pappa, lillebror och Daniel i trädgården hemma hos mina föräldrar för att göra vårfint. Bland annat blev det en massa rensning, krattning och riva upp taggbuskar för att ersätta dem med thujabuskar. Fint blev det åtminstone.

Vi stannade även kvar över en middag efter allt jobb i trädgården. Innan allt det tog jag och pappa oss en sväng till Valbo köpcentrum för att titta efter present till lillebror som snart fyller år och det fick också bli ett besök hos Plantagen för att köpa behövliga saker.

På eftermiddagssidan åkte jag med Daniel till hans syster med familj för att hälsa på. Men nu är jag hemma igen och ser på livesändningen av Big brother. 





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0