Hyllning för svenska mästarna på stortorget och avslutandevis discobowling

Igår var det minsann en trevlig lördag. Jag och Ida startade morgonen med en frukost efter att hon sovit över här. Vid halv tvåtiden följde jag med pappa och hans vän till stan där vi träffade några andra vi känner för att vara en del av hyllningen för brynäs som nu är svenska mästare.
Det var en massa brynäsflaggor, tröjor, hattar och allt möjligt med brynäsmärket på överallt. Skrik, klappa händerna, ramsor, glada miner, rökbomb precis där vi stog, konfettiregn, händerna i vädret var bara en del av hur publiken hyllade laget när dem kom in på scenen mitt på stortorget. Det var iallafall trevliga timmar med roliga människor och en massa foton tog jag med pappas kamera också.

När det väl var klart var jag så fryssen att jag blivit stel i fingrarna så det blev hem en snabbis för att värma sig innan jag och älskling tog oss in till stan för att spela discobowling en timme på kvällskvisten. Efter det åkte vi hem och hade en myskväll bara han och jag 





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0