En trevlig skärtorsdag med mina kära

Min skärtorsdag har varit trevlig minsann. Dagen började med ett besök av svärfar i förmiddags då det blev fika och lite prat innan han åkte.

På eftermiddagen åkte jag och Daniel hem till min familj för att spendera några timmar där. Först åkte jag med min fina mamma till Ica maxi för att hjälpa med storhandling, där det förövrigt var mycket folk som säkerligen skulle handla inför påskhelgen som vi.
När vi väl blev klar med handlingen som tog ett bra tag så åkte vi hem och åt middag tillsammans allihopa. Hela min familj och min pojkvän - 

Nu: krypa ned under ett varmt täcke, mysa med våran fina katt Silver och som i vanlig ordning självklart se Big brother.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0