Lördagens allergichock

I lördags blev eftermiddag-/kvällen inte som tänkt då jag fick en allergichock som inte var speciellt trevlig måste jag säga. Jag och älskling tog oss till apoteket för att köpa allergimedicin som dock inte gav en riktigt bra effekt på mig. Jag blev tillsagd att åka till akuten, men valde att avvakta och först prova andra allergimediciner mamma hade hemma. Lyckligtvis blev det någorlunda bättre och jag bortvalde då ett akutenbesök för att se hur det blev över natten och på morgonen därpå kändes det bättre med allergin. Det värsta med detta är att jag inte ens vet vad det kan vara jag är allergisk mot och det händer i jämna mellanrum att jag drabbas av dessa allergichocker. Det är dags att besöka läkaren för att ta reda på vad jag är allergisk mot snart.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0