Återblick från denna vecka för ett år sedan

För precis ett år sedan idag hade jag och Linnea avnjutit två dagar utav vår härliga och otroligt underbara semesterresa i Kreta, där vi befann oss under en veckas tid.
Om jag minns rätt satt vi denna tid förra året framför scenen på hotellet där vi såg show som uppträddes i princip varje kväll av bland annat Linneas syster och några till - otroligt duktiga var de och bjöd på supershower.

Jag må då säga att jag längtar tillbaka till den semesterveckan för gud så roligt, härligt, och framförallt varmt och skönt vi hade det - en resa värd att minnas :)







Jag såg precis att jag inte lagt ut speciellt många bilder från resan. Troligtvis just för att jag då hade mycket med studierna, så att jag tillslut glömde bort att lägga ut fler.
De bilder jag lagt ut hittills finns i kategorin Kretaresan och fler bilder kommer att läggas in lite längre fram.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0