Akuten,- och hälsocentralbesök

Till och från i cirka två veckor har jag nu haft hemska utslag, klåda över hela kroppen och uppsvullnad på händer och fötter. Igårkväll-/natt blev besvären så jobbiga att vi ringde sjukvårdsrådgivningen där de rådde mig att åka till akuten och så blev det. Tur att jag har bästaste pojkvännen som så snällt följde med mig dit mitt i natten. På akuten tyckte de att jag idag skulle till hälsocentralen så dit följde älsklingen med mig idag nu på eftermiddagen. Där visade det sig att jag har nässelutslag och att orsaken till att jag fått det är svårt att komma på. Jag fick där medicin för en månad att ta varje dag för att förhoppningsvis besvären ska försvinna. Blir det inte bättre med besvären om en till två veckor måste jag göra ett återbesök på hälsocentralen sa de, för att troligtvis ta prover för att se vad jag reagerar mot.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0